joi, 15 decembrie 2011

Rudele de pe Jupiter


Mă întrebam daca întradevăr au  vre-o semnificaţie visele...

Din p
ăcate am avut de puţine ori fericita ocazie să aud pe cineva spunînd : am impresia ca am căzut de pe o altă planetă- o  frază extrem de rar receptată si auzită de către urechile  noastre care la rîndul lor mai au şi ele noroc de căşti mai ales cînd te nimereşti în compania unor călători ai tramvaielor, foarte " înţelepţi !". Zic din păcate pentru ca oamenii care o spun îi văd deosebiţi   faţă de cei cu care am ocazia sa ma întîlnesc şi să discut  în fiecare  zi. Şi pentru că citisem ceva mai recent această frază mi-am amintit un vis... Un vis adevarat,o manifestare a inconştientului,ziceţi-i cum vreţi că tot l-am citit pe Renato Zamfir şi nu am mai înţeles ce sunt defapt aceste refulări (că şi aşa am mai auzit să li se mai spună )...
Deci am avut într-o vară,cam 2 ani în urmă, un adevărat vis SF))),dar frumos pe care n-o sa-l uit nicicînd. Eram  în curtea casei mele împreună cu părinţii şi la un moment dat văd în gradina mea un obiect mare ce semăna cu o farfurie zburătoare(pe care o vedem noi la TV,în documentare,filme etc)  dar care avea şi o uşă şi încă era deschisă..) Din ea ieşise un băiat blond,bine făcut,gol pînă la brîu,mai jos blugi albaştri şi desculţ, şi o fetiţă cam de vre-o 8-9 ani,la fel blondă cu părul lung pe spate,într-o rochie albastră. Băiatul ,un tînăr ce nu depăşea vîrsta de 25 ani,se aşeză pe pragul casei,cu un aer plictisit,dar familiar,deloc jenat. Eu cu o senzaţie de dor,de parcă îmi era o rudă pe care nu am vazut-o de-un veac vin grabită spre el,îi iau faţa in palme cu intenţia sa-l sărut pe buze(nu stiu de ce:))) ,pe care mi-o ghiceşte şi îmi întoarce nervos obrazul. Îl  sărut şi îl îmbrăţişez. Părea că examinează cu ochi obosiţi  curtea casei  şi zice : " da' ce cald e la voi...La noi pe Jupiter e iarnă,ninge..."

Cu aceste cuvinte ecoul cărora imi mai răsuna în urechi  m-am trezit. L-am sunat pe El ca să-i povestesc visul meu.Rîdea şi-mi reproşa ca i-am ascuns originea mea))
I-a pl
ăcut visul,de atunci îmi mai spune şi 'Vulpea mea de pe Jupiter' :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu