luni, 12 martie 2012

Cum e azi ..( p.1 )

Tot asistand la cursurile toxicomanului nostru domnul X, mi-am ros blugii la fund degeaba. Oricum m-am trezit cu 4 la examene si 5 la restanta. Oare e nota maxima ce mi-a putut-o oferi acest jalnic profesor?
Daca as fi mai tupeista , probabil as alerga cu plangeri pe la decanat , ca uite domnule eu platesc cursurile lui pe care  el nu are chef sa le tina. La seminare deobicei  facea asa : ' faceti o lista cu prezenta' , dupa care 'puteti pleca'. Ingenios! Si la ce dracu ne cere lista cu prezenta? Ca am asistat la ce? La un curs fantoma???
Si mai are tupeul si rusinea sa lase restantieri?!!!
Ah, Romania... Te Urasc! Ai crescut niste prosti care ii calaresc pe RESTUL! Defapt peste tot e asa.
Doamna X ,o alta individa, care cu toate ca nu vede pe lateral (  ca sa vorbesti cu ea tre' sa aterizezi cumva in fata ei), nici gand nu are sa se mai uite in pasaport si s-o stearga la pensie,ca sa elibereze un loc pentru astia tineri  ,care sarmanii la randul lor...vor ajunge si ei niste nebuni de cap ce nu vor vedea pe lateral,vor vorbi de unii singuri pe strada ( precum domnul profesor Y de psihologie) sau vor face prezenta la cursurile fantoma :)) Or, vor lasa restantieri pentru propria lor placere ,dupa cum ne-a avertizat doamna X.
O alta doamna profesoara ,nu vreau sa le dezvalui numele, nu ar fi prea frumos din partea mea, e foarte ciudata.. Ma intreb cum dracu incalzeste locul in universitatea asta? De fiecare data incepe fraza in franceza si o termina in romana sau nu o mai termina deloc. Se blocheaza ? Sau sta 'foarte bine cu franceza' ? Am dormit cu totii foarte bine la cursurile ei si a avut obrazul bun  la examene sa ne lase cu cursurile pe banca.
 Si daca e sa ne gandim..cum a fost inainte? Desi...ce a fost inainte cu vre-o 40 ani in urma nu avem de unde sa stim atat de bine,decat de la parintii nostri. Cum se facea scoala inainte?
Nu stiu daca mai exista si acuma scoli dupa modelul comunist,poate ca undeva,prin unele satucuri din RM. Dar la sigur,daca e sa ne informam de la cei ce au facut scoala de dinainte de '89,o sa ne dam seama de diferentele si avatajele acestor scoli si institutii de invatamant de care nu mai avem parte in  ziua de  azi .
Nu ca as fi un adept al comunismului :)) , doar ca as prefera ca viitorii mei copii sa invete la o astfel de scoala decat la una la care am mers eu,unde directorul si directoarea (sotia sa) erau preocupati de problemele personale si propriul buzunar.
Multi sustin ca invatamantul romanesc a suferit un soc enorm in momentul instaurarii regimului comunist in Romania,ca modelul sovietic a fost un esec.Da,sunt si dezavantaje ,daca pot sa le numesc si asa si totusi nu absolvea universitatea toti prostii cum o fac astazi si daca mergeai la un medic,mergeai intradevar la un MEDIC si erai mult mai sigur si mai  salvat decat azi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu