marți, 3 iulie 2012

Ceai Alevia

Am dat de Alevia acum un an în urmă, fiind într-o stare foarte proastă din cauza stresului şi nu doar. Compania am descoperit-o întinsă pe un raft al unui supermarchet, ceaiurile fiind întradevăr de calitate înaltă şi la preţuri accesibile (cam 3,50 cutia). Pe fiecare cutie aveţi indicaţiile de utilizare, deci vă puteţi face uşor alegerea ceaiului potrivit: pentru relaxarea şi reducerea stresului, pentru refacerea somnului sanatos şi odihnitor, pentru vitalitate şi energie, pentru protejarea sistemului cardio-vascular, pentru imunitate, răceală, dureri de gât, pentru refacerea sistemului hepato-biliar, chiar şi pentru slăbit.
Alegerea mea a fost ceaiul de lavandă. Acesta mi-a redus durerile de cap (faţă de pastilele pe care le luam aiurea), am scăpat de tulburări ale somnului, stări de stres.

Ţin să mulţumesc acestei companii pentru calitatea produselor pe care le recomand tuturor.

Aici aveţi site-ul ei oficial:
http://www.alevia.com.ro/despre-noi/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu